יסמין בכרי
אודות
יסמין בכרי, מגליל עליון, מורה לשפה העברית בבית ספר תיכון במגזר הערבי, ודוקטורנטית באוניברסיטת תל אביב בחוג לחינוך רב לשוני. נושאי המחקר שלה נוגעים בין היתר בשפה העברית, הדומיננטיות שלה ותפקידה כאתגר העומד בפני סטודנטים פלסטינים ערבים באקדמיה הישראלית. בעבודת התזה בדקה את החרדה מהשפה העברית, והוכיחה שהיא במתאם שלילי עם הישגים אקדמיים. המשיכה בחקר הפן הרגשי בחוויה הלימודית בצל האתגרים הייחודים שחווים סטודנטים פלסטינים באקדמיה לרבות אתגרי זהות, שפה, ויחסים עם המרצים. המחקרים מראים שרגש חיובי יכול לעצב חוויה רגשית חיובית, ולתורם ללמידה והישגים, ויסמין עמלה כדי לשפר את החוויה הרגשית של הסטודנטים פלסטינים ובהמשך לחברה כולה, על ידי התוודעות לנושא ולחשיבותו.
תוכנית