אודות התוכנית

תוכנית מרוכזת לקראת תואר שני במדעי הרוח

התוכנית בפילוסופיה, מדע ותרבות דיגיטלית, היא תוכנית פורצת דרך: התוכנית מתמודדת עם התרבות הדיגיטלית תוך שימוש בכלים פילוסופיים מקצועיים. התוכנית מציעה מכלול שיטתי של דיונים מפרספקטיבה פילוסופית כוללת ובכך מרחיבה את הדיון גם מעבר לקשרים הידועים שבין התרבות הדיגיטלית עם פוליטיקה, תקשורת, טכנולוגיה, עסקים, אמנות וכיו"ב. זו אחת התכניות הראשונות בעולם, וודאי הראשונה בישראל, העוסקת כך בקשר שבין מחשבים ופילוסופיה.

התוכנית משלבת בין הפילוסופיה "העתיקה" לבין העידן הדיגיטלי "החדש". היא מקנה ראייה רחבה יותר וידע עמוק יותר, דווקא בתחומים שבהם החדשנות והחידושים הם כה בולטים. כך נוצרת דיסציפלינה מיוחדת המשלבת עבר ועתיד, וממזגת מתודות ותחומי ידע מבוססים ומוכרים עם כאלה שנמצאים בתחילת דרכם. כתוצאה מכך, מקבלים התלמידים, הנמצאים במרוץ מתמיד אחרי חדשנות וחידושים ביסוס והיבטים פילוסופיים חדשים של התעשייה המרתקת שבה הם עוסקים.

 

קהל היעד

התוכנית מיועדת לבעלי תפקידים ניהוליים, ביצועיים או מחקריים בתחומי המדיה, הכלכלה והשיווק, תעשיות ההיי-טק, המדע והטכנולוגיה ולאנשים סקרניים שאוהבים ללמוד.

 

משך התוכנית והיקפה

התוכנית נמשכת שנה אחת (שלושה סמסטרים כולל סמסטר קיץ). הלימודים יתקיימו בימי חמישי אחר הצהריים ובימי שישי בבוקר. היקף הלימודים 36 שעות סמסטריאליות.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>