יועצי החוג וועדת הוראה

ראש החוג : ד"ר אורי סלע  osela@tauex.tau.ac.il

ייעוץ אקדמי תואר ראשון ותואר שני : ד"ר רוני פרצ'ק

תפקידיו של היועץ לתואר הראשון והשני כוללים מתן הכוונה אקדמית, סיוע בפתרון בעיות אקדמיות.

ניתן לפנות לד"ר רוני פרצ'ק במייל :. parciack@tauex.tau.ac.il  יש להקפיד לכתוב בפניתכם מספר תעודת זהות, טלפון ותיאור קצר וממצה של פנייתכם.

לשאלות בעלות אופי מנהלי ולהגשת בקשות חריגות (מועד מיוחד לבחינה, אורכה לעבודת סיכום וכולי), אנא שילחו את טופס פנייה לועדת הוראה למזכירות החוג, לגב' ענת הנדלמן במייל : anatha@tauex.tau.ac.il

ועדת הוראה

בחוג פועלת ועדת הוראה, שדנה בין השאר, בבעיות ובבקשות שונות של תלמידי החוג. הוועדה תיתן מענה לבעיות ייחודיות ואישיות העולות במהלך הלימודים, בכפוף לתקנון הפקולטה והאוניברסיטה. הפניה לוועדת ההוראה תיעשה באמצעות מזכירות החוג. תשובות ועדת ההוראה יינתנו במזכירות החוג.

החלטות ועדת ההוראה הנוגעות לציבור התלמידים מתפרסמות על גבי לוח המודעות של החוג. על התלמידים להתעדכן בפרסומים אלו.

בקשה לערעור על ציון בחינה או עבודה, כמו גם בקשות לארכה במועד הגשת עבודה או מועד מיוחד לבחינות יוגשו לוועדת הוראה ולא במישרין למורה הקורס. יש להגיש ערעורים על הציון עד 5 ימים ממועד פרסומו.

כל הפניות לוועדת ההוראה בכל נושא חייבות להיות מפורטות, מנומקות ומלוות במסמכים הקשורים לבקשה. בקשות שלא יוגשו בהתאם - יידחו.

לרשותכם טפסי פניה לוועדת הוראה כקובצי Word או PDF. רצוי למלא באופן דיגיטלי את הפנייה בקובץ Word, להדפיסו ולהגישו חתום למזכירות החוג. מי שאינו יכול לפתוח קובץ זה, צריך להדפיס את הפנייה בקובץ PDF ולמלא אותו בכתב יד.

 

קבצי הפניה לוועדת ההוראה:

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>