הליך סיום לימודים והענקת תואר

לאחר סיום כל החובות לתואר יש להגיש בקשה לסיום לימודים באמצעות "מידע אישי לתלמיד" – "טופס טיולים-מסיימי לימודים" – "בקשה לסיום לימודים". לפני הגשת הבקשה יש לבדוק שכל הציונים הוזנו כהלכה שכן בהגשת בקשת הזכאות מצהיר/ה התלמיד/ה על נכונות רשומת הלימודים. לאחר קבלת אישור הזכאות לתואר לא תהיה אפשרות לערער או לשפר ציון בקורס.

 

הבקשה מועברת לבדיקה, לאישור ולטיפול של מזכירות היחידה, מזכירות תלמידים בפקולטה, מדור שכר לימוד וספריות האוניברסיטה.

 

לאחר אישור הבקשה על ידי כל הגורמים תוזן לתלמיד/ה זכאות לתואר. שלושה עותקים של אישור הזכאות ושלושה עותקים של גיליון הציונים הסופי יישלחו לכתובת של התלמיד/ה שנבדקה ועודכנה בעת מילוי הבקשה לסיום הלימודים.

טקס הענקת תעודות (דיפלומות) יתקיים בחודש יוני. על התלמיד/ה המעוניינ/ת להשתתף בטקס להגיש את הבקשה לסיום לימודים לא יאוחר מיום 1.4.2020.

 

לתלמידי המסלול העיוני באישור הזכאות לתואר מפורטים:
שם החוג, ציון הגמר, מועד הזכאות לתואר שייקבע על פי מועד הבחינה או הגשת העבודה האחרונה ופירוט סיום לימודים "בהצטיינות" או "בהצטיינות יתרה" לזכאים.

התואר "מוסמך אוניברסיטה" בהצטיינות יוענק לתלמידות/ים אשר סיימו את לימודיהם בציון סופי שבין 90 ל- 94.
התואר "מוסמך אוניברסיטה" בהצטיינות יתרה יוענק לתלמידות/ים אשר סיימו את לימודיהם בציון סופי 95 ומעלה


 

לתלמידי המסלול המחקרי באישור הזכאות לתואר מפורטים:
שם החוג, ציון הגמר, שם עבודת הגמר והציון שניתן בעבודה זו, מועד הזכאות לתואר שייקבע על פי מועד הבחינה או הגשת העבודה האחרונה ופירוט סיום לימודים "בהצטיינות" או "בהצטיינות יתרה" לזכאים.

התואר "מוסמך אוניברסיטה" בהצטיינות יוענק לתלמידים אשר סיימו את לימודיהם בציון סופי שבין 90 ל- 94הן בציון עבודת הגמר והן בציון הסופיבכל אחד משני מרכיבים אלה בנפרד.
התואר "מוסמך אוניברסיטה" בהצטיינות יתרה יוענק לתלמידים אשר סיימו את לימודיהם בציון סופי 95 ומעלההן בציון עבודת הגמר והן בציון הסופיבכל אחד משני מרכיבים אלה בנפרד.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>