עבודת גמר במסלול המחקרי

הדרכה אישית: התלמידים/ות יקבלו הדרכה אישית לקראת הכנת עבודת המחקר. התלמידים/ות מתבקשים/ות ליזום קשר עם המרצה העוסק/ת בתחום המעניין אותם לא יאוחר מתום השנה הראשונה ללימודי התואר השני ולקבל את הסכמתו/ה. יש להחתים את המרצה על טופס בחירת מנחה.

הצעת המחקר: יש להגיש הצעת מחקר שתשמש בסיס לעבודת הגמר (תזה) לא יאוחר מתום הסמסטר השלישי ללימודים (אחרי השלמת חובות שמיעה של קורסים לתואר שני בהיקף של 12 ש"ס לפחות). יש לקבל אישור בכתב ע"ג טופס אישור לכתיבת עבודת גמר ממנחה/ת המחקר שהיא/הוא מאשר/ת את הצעת המחקר. ההצעה תישלח ע"י וועדת ההוראה החוגית לקורא/ת חיצוני/ת.

הגנה: לקראת תום המחקר, באישור המנחה/ים, תערך הגנה על התזה. ההגנה תכלול הרצאה על המחקר במסגרת הקולוקוויום הבינתחומי לחקר השפה והתיחסות לשאלות הבוחנים/ות והקהל.

עבודת גמר (תזה): העבודה תיקרא על ידי המנחה/ים וקורא/ת נוספ/ת. עבודת הגמר תיבדק על ידי המנחה או המנחים של התלמיד/ה וכן על ידי שופט אחד לפחות. הציון הסופי של עבודת הגמר הוא ממוצע של ציוני המנחה/ים (ציון אחד) וציון השופט (ראו תקנון עבודת הגמר). עבודת הגמר תוגש למזכירות החוג בשני עותקים מודפסים ובעותק דיגיטלי (pdf) שיועבר לספריה. על הסטודנט למלא את טופס העלאת עבודת גמר לתואר שני למאגר העבודות הדיגיטלי ולהביאו למזכירות יחד עם עבודת הגמר. דוגמה לדפי השער (בעברית ובאנגלית) מופיעה בידיעון הפקולטה.

 

הנחיות לכתיבת עבודת גמר 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>