תנאי הקבלה

  1.  תנאי קבלה כתלמיד מחקר שלב א' במסלול הרגיל
  • רשאים לפנות לועדה היחידתית בבקשה להתקבל כתלמיד מחקר שלב א' במסלול הרגיל מי שקיבלו את התואר "מוסמך האוניברסיטה" בציון משוקלל 85 לפחות והגישו עבודת גמר שציונה הוא 85 ומעלה.
  • על המועמדים לקבל הסכמה להנחייה בכתב מחבר סגל, בדרגה של מרצה בכיר ומעלה. לא ניתן להתקבל ללימודי תואר שלישי ללא מנחה.
  • בעלי תואר "מוסמך האוניברסיטה " שציונם המשוקלל הוא 85 לפחות ולא הגישו עבודת גמר במסגרת לימודיו, יוכלו להתקבל כמועמדים לתלמידי מחקר, (סימול 60) ובתנאי שמצאו מנחה. על מנת לעבור שלב יהיה על התלמידים להשיג ציון של 85 ומעלה בעבודת התזה ובקורסי ההשלמות.
  1. תלמיד מחקר במסלול הישיר
  • ממוצע של 95 ומעלה בתואר הראשון.
  • מועמדים העומדים בתנאי מעלה, ירשמו לתואר השני במסלול המחקרי.עם הקבלה  למועמדות למסלול הישיר תורכב על ידי המנחה תכנית לימודים אישית הכוללת 20 ש"ס מתוך לימודי התואר השני. ​יש לסיים את שעות השמיעה עד 2 סמסטרים (שנת לימודים אחת) בציון ממוצע של 90 לפחות, ולכתוב שתי עבודות סמינריוניות בציון של90 ומעלה כל אחת.
  • יש לקבל הסכמה להנחייה בכתב מחבר סגל, בדרגה של בכיר ומעלה.לא ניתן להתקבל ללימודי תואר שלישי ללא מנחה.

לסיכום: המעבר לשלב א' של המסלול הישיר מותנה בסיום של 20 ש"ס בממוצע ציונים של 90 לפחות במהלך שני סמסטרים, כולל כתיבת שתי עבודות סמינריוניות בציון של 90 ומעלה כל אחת . תלמיד שיעמוד בכל התנאים יתבקש להגיע למזכירות בית הספר למדעי התרבות, עם מכתב המלצה מטעם המנחה, המסדיר את המעבר.

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>