מלגות קיום ומענקי מחקר

פרטים לגבי היצע מלגות-חוץ ניתן למצוא באתר ובהודעות ברשימה האלקטרונית של מכותבי ביה"ס. המלגות נועדו להבטיח הכשרה של חוקרים ברמה בינלאומית בתחומי המחקר ההיסטוריים. חלוקת המלגות נקבעת על-ידי ועדת המלגות של בית הספר על-פי מצוינות המועמדים הפונים ותוך שמירה על איזון בחלוקתן בין מגמות ביה"ס וחלקיו.


מלגות קיום:

המלגות מוענקות לסטודנטים מצטיינים שלהערכת מוריהם עשויים להשתלב במחקר והוראה במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל. מטרת המלגות היא לאפשר למקבליהן להקדיש את זמנם למחקר ולכתיבת עבודת המחקר. מלגות קיום מוענקות לרוב לתקופה שעד ארבע שנים, אך הדבר תלוי במשאבים שלרשות ביה"ס במועד השנתי של חלוקת המלגות. פרוט המלגות וטפסים- ראו באתר בית הספר.


מענקי מחקר:

בית הספר מעודד פניות לקרנות חוץ  לצרכי נסיעות  מחקר. במידת הצורך, ישתתף בית הספר במענקי מחקר לצורכי נסיעה לחו"ל בשיעורים נמוכים, העשויים לכל היותר לסייע לתלמיד/ה, אך לא להוות מקור יחיד למימון הנסיעה והשהות בחו"ל.

 

מענקי פרסום:

בית הספר מעודד את תלמידי התארים המתקדמים לפרסם מאמרים בכתבי עת שפיטים בתחומים, לצורך כך מעניק בית הספר סיוע במימון הוצאות עריכה לשונית ותרגום לצורך הגשת מאמרים לכתבי עת נבחרים.   


מלגות בתר-דוקטוריות:

על מלגות אלה מתמודדים מועמדים שאינם בוגרי אוניברסיטת תל-אביב, המעוניינים להשתלם באחת מהיחידות שבה. יחידות או מנחים מתבקשים להשתתף במחצית העלות (על בסיס מצ'ינג). מלגות אלה מיועדות לבעלי תואר ד"ר שהושג בארבע או חמש השנים האחרונות. מכרז על המלגות מתפרסם כחודש לפני מועד ההגשה באתר האוניברסיטה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>