תנאי קבלה

הקבלה לתואר השני תיעשה על פי המפורט באתר ההרשמה ללימודים.

כמועמדים ללימודי התואר השני ייחשבו:

  • בעלי תואר "בוגר אוניברסיטה" ממוסד אקדמי מוכר, בציון ממוצע כולל של 80 ומעלה בתואר ראשון ו/או בתואר שני, בתחומים שיש בהם עיסוק אנליטי בנושאי מידע, תהליכי-מחשבה, תרבות ותקשורת כגון: בוגרי החוגים למדעי המחשב, תקשורת, ניהול, משפטים, מדעי החברה, כלכלה, מדעי הרוח ופסיכולוגיה. 
  • תלמידים בעלי תואר "בוגר אוניברסיטה" בתחומי-ידע אחרים שצברו 5 שנות עבודה לפחות בתפקיד בכיר (ניהולי, ביצועי או מחקרי) בחברות שיווק, בתחום הכלכלה, בענפי המדיה השונים, בתעשיית ההיי-טק או בתחום אחר של הטכנולוגיה, יוכלו להתקבל בכפוף ללימודי השלמה שייקבעו על ידי ועדת הקבלה.
  • ועדת קבלה מיוחדת לתוכנית תבדוק את התאמת כל המועמדים ללימודים מתקדמים בפילוסופיה תוך התייחסות ממוקדת לניסיונם בתחומי העיסוק הרלוונטיים.
  • במקרים חריגים תישקל קבלתם של מועמדים אשר אינם עומדים בסף הקבלה הנדרש ובתנאי שציון גמר התואר אינו נמוך מ-75.

דרישות נוספות:

  • ידיעת השפה העברית: מועמדים שאינם בעלי תעודת בגרות ישראלית ושאינם בעלי תואר אקדמי ממוסד ישראלי מוכר חייבים במבחן ידע בעברית. הם חייבים להגיע לרמה א' לפחות במבחן שלפני תחילת שנת הלימודים הראשונה, לרמה ב' לפחות עד תום הסמסטר הראשון ללימודים, ולרמת "פטור" לא יאוחר מתום הסמסטר השלישי ללימודיהם באוניברסיטה. כלל זה חל על כל המועמדים, כולל מי שנרשמו לחוגים שבהם שפת ההוראה אינה עברית.
  • לימודי אנגלית כשפה זרה: תלמידי התואר השני נדרשים לדעת אנגלית ברמת "פטור".
  • פטורים מלימוד אנגלית תואר "בוגר אוניברסיטה" ממוסד אקדמי מוכר מישראל, או בעלי תואר "בוגר אוניברסיטה" ממוסד מוכר בחו"ל המצוי בארץ דוברת אנגלית ששפת ההוראה בו אנגלית. פטור זה אינו תקף לגבי שלוחות בישראל של מוסדות להשכלה גבוהה בחו"ל לרבות שלוחות מחו"ל של מוסדות ששפת ההוראה בהם אנגלית.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>