חובות במהלך הלימודים

  1. עבודות:
    היקף הלימודים במסלול העיוני הוא 36 ש"ס, מתוכם יש להגיש 2 עבודות סמינריוניות ובשאר הקורסים עבודות רפרט. במסלול המחקרי היקף הלימודים הוא של 28 ש"ס, מתוכם יש להגיש עבודה סמינריונית אחת ובשאר הקורסים עבודות רפרט.
    בסיום הסמינר הסטודנט יבחר אם להגיש עבודת רפרט או עבודה סמינריונית, בתיאום עם מרצה הסמינר.
    ​כיוון שבמסלול המחקרי (עם תזה), מספר השעות לתואר נמוך יותר מהמסלול העיוני, בגין התזה יוזנו בכל חוג מספר שעות הלימוד (8 ש"ס הנחית תזה), כך שבסך הכל מספר השעות יהיה זהה בשני המסלולים (36 ש"ס). 
     
  2. בית הספר להיסטוריה:
    אנחנו מעודדים את תלמידי התואר השני ללמוד בסמינרים מחוגי בית הספר שרלוונטיים מתודולוגית ותימטית, בהיקף של עד 4 ש"ס ובאישור היועץ לתואר שני.

    ​בשנת הלימודים תשפ"א יקיים בית הספר להיסטוריה שלוש מעבדות מחקר. תלמידי המ"א מוזמנים לקחת בהן חלק (מותנה בקבלת אישור של מנהל\ת המעבדה).
    המעבדה תתנהל כסמינר בהיקף של 4 ש"ס (יחשב כסמינר ברמת רפרט). לכל מעבדה אופי וגוון משלה. פירוט יופיע בסילבוסים שבידיעון.
     
  3. שפה זרה שניה:
    על תלמידי התואר השני ללמוד שפה זרה שניה ולסיים בהצלחה ברמת "מתקדמים". מגמות אחדות דורשות לימוד של שפה זרה מסויימת. לדוגמא, במגמת העת העתיקה הסטודנטים נדרשים ללמוד את השפות לטינית, יוונית עתיקה ושפה מודרנית נוספת. במגמת אמריקה הלטינית הסטודנטים נדרשים ללמוד ספרדית. וכו'
     
  4. בחינת גמר לתלמידי המסלול העיוני:
    סטודנטים במסלול העיוני, בנוסף לקורסים בהיקף של 36 ש"ס נדרשים לעבור בחינת גמר בסיום חובות הקורסים לתואר. (ראה פרוט בפרק המסלול העיוני)
     
  5. עבודת גמר לתלמידי המסלול המחקרי:
    ​סטודנטים במסלול המחקרי, בנוסף לקורסים בהיקף של 28 ש"ס נדרשים להגיש עבודת גמר בסיום החובות הקורסים לתואר. (ראה פרוט בפרק המסלול המחקרי)
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>