תנאי הקבלה

ללימודי התואר השני יתקבלו בוגרי\ות אוניברסיטה בהיסטוריה כללית בציון משוקלל של 85 ומעלה עם ידע בשפה זרה שנייה ברמת "פטור". במקרים מיוחדים ועדת התואר השני תשקול קבלה של מי שאינם עומדים בתנאים אלה.


בעלי\ות תואר ראשון בתחום אחר יידרשו ללמוד לימודי השלמה בהיקף של עד 24 ש"ס. לימודים אלה נמשכים בדרך כלל שנה. תכנית ההשלמות האישית מורכבת ברובה מקורסים מלימודי התואר הראשון בהיסטוריה ובשפות; היא נקבעת בהתייעצות עם הוועדה לתואר שני של החוג ואינה נחשבת במניין השעות לתואר השני. בלימודי ההשלמות יש להשיג ציון ממוצע של 85 לפחות.


כללים אלה חלים גם על בעלי\ות תואר ראשון מאוניברסיטאות בחו"ל. במקרים אלה יש לעמוד בבחינה בעברית.


תלמידי\ות התואר השני שהחלו את לימודיהם באוניברסיטה אחרת, רשאים לבקש כי לימודיהם הקודמים יוכרו במלואם או בחלקם במניין השעות לתואר השני. הדבר נתון לשיקול דעתם של הוועדה לתואר שני של החוג. עם זאת, במסלול המחקרי יש ללמוד לפחות מחצית מתכנית הלימודים לתואר השני באוניברסיטת תל-אביב, ובמסלול העיוני – שני שלישים ממנה.


​למגמות הלימוד השונות דרישות אקדמיות נוספות, שעיקרן ידיעת שפות ורכישת מיומנויות הנחוצות למחקר בתחום שבו מבקשים התלמידים להתמחות. מומלץ להתייעץ עם יועץ\ת המגמה המבוקשת כדי לברר אילו מיומנויות דרושות.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>