תחום התמחותי העיקרי הוא הספרות האנגלית התיכונה (Middle English), שפרחה במאות הארבע עשרה והחמש עשרה. בתקופה מכוננת זו נכתבו כמה מהיצירות החשובות של הקנון האנגלי והתעצבה התפישה כי לשפה זו מסורת ספרותית משל עצמה. בד בבד, מחקריי בוחנים תרבות זו במבט השוואתי: יחסה לספרות הצרפתית והאיטלקית, תולדות התקבלותה של המורשת הקלאסית והכנסייתית בשלהי ימי הביניים, גלגוליה המאוחרים ונקודות המפגש בין טקסטים כתובים למדיומים אחרים כגון ביצוע ותמונה.
את עבודת הדוקטורט שלי כתבתי על קורפוס רחב של סיפורים שבמרכזם אישה צדיקה העומדת למבחן. חלק ניכר מעבודה זו הוקדש לתולדות ההתקבלות של סיפור "שושנה והזקנים" מהתוספות לספר דניאל מהעת העתיקה המאוחרת ועד המאה החמש עשרה. כמה מפרסומיי הוקדשו לנושא, ואני ממשיך לעסוק בו גם היום. ספרי הראשון הוא מהדורה ביקורתית ותרגום לאנגלית מודרנית של רומנסה שגיבורתה שורדת האשמות שווא, ניסיונות חטיפה ועוד.
פרויקט מחקר נוסף, שהתחלתי לעסוק בו בתור מלגאי מנדל לפוסט-דוקטורט ולאחר מכן זכיתי עבורו במענק מטעם הקרן הלאומית למדעים, בוחן את תולדות התקבלותו של המונח fabula בעת העתיקה, בימי הביניים ובראשית העת החדשה. למונח זה, ולשיח האנטי-ספרותי שעשה בו שימוש, תפקיד מכריע בעיצוב הקטגוריה "ספרות", שמקיפה סוגי טקסטים שונים שלא תמיד נתפשו כקשורים זה בזה.
בעידן המקדש חיבור מיידי לתרבות, המטשטש את הגבול בינה לבין בידור מסחרי או ביטוי עצמי, שמתי למטרתי לשחות נגד הזרם. התחלתי את לימודיי בציפייה לגלות יצירות שלא היו נגישות לי אחרת, יצירות שבכוחן להרחיב את עולמי ולאתגר את תפישותיי, לא רק לשקפן. כעת תפקידי הוא להדריך אחרים בדרך זו. נוסף על הוראת הספרות האנגלית של ימי הביניים, אני מתפרש גם על פני נושאים החורגים ממנה, החל בקלסיקה מתורגמת וכלה בתולדות התיאוריה הספרותית. קידום מורשות אלו הוא אתגר מיוחד במקום שבו רוב הסטודנטים דוברים אנגלית כשפה שנייה או שלישית ובאים לאוניברסיטה ללא היכרות מוקדמת עם הטקסטים והמושגים שבבסיסן. לדעתי, זו גם הזדמנות לבחון אותן מנקודת מבט חיצונית תוך התמקדות ביחסן למסורות תרבותיות אחרות, לקבוצות שוליים, לטקסטים שאינם חלק מהקנון ולסוגיות פרשניות החורגות מההקשר המקורי שלהן. הקורסים שלי מחייבים קריאה מרובה, שמטרתה לאפשר לסטודנטים להתערות בתרבות העבר ובמחקר האקדמי על אודותיה. מבחינתי, ההוראה היא תהליך דו-כיווני: שיעור או מטלה מוצלחים בעיניי הם אלו המאפשרים לסטודנטים ולמרצה ללמוד זה מזה.
כמה מהקורסים שלימדתי או שאני מתעתד ללמד הם "מבוא לתרבות אנגליה א'" (קורס חובה לתואר ראשון), "היסודות הקלאסיים והנוצריים של התרבות האנגלית" (קורס ליבה לתואר ראשון), "תיאוריה ספרותית למן העת העתיקה ועד המודרנה" (קורס ליבה לתואר ראשון), "עולמו הקלאסי של שייקספיר" (קורס ליבה לתואר ראשון), "ספרות ימי הביניים בתרגום" (קורס ליבה לתואר ראשון), "מגדר וסוגה בסיפורי קנטרברי" (סמינר לתואר ראשון), "צ'וסר: שירי חזיונות וטרוילוס וקריסיידה" (סמינר לתואר ראשון), תיאוריה ומתודולוגיה" (קורס חובה לתואר שני), "דמויות מופת נשיות" (סמינר לתואר שני), "יהודים, סרצנים ואחרים אחרים בספרות ימי הביניים" (סמינר לתואר שני) ו"עולמה של מרג'רי קמפ" (סמינר לתואר שני). אשמח להנחות עבודות גמר בכל נושא כמעט הקשור לספרות האנגלית התיכונה ולהקשריה.