נהלים ודרישות במהלך הלימודים

נהלים אלה הינם בנוסף לתמצית הוראות האוניברסיטה ונהליה 

תכנית הלימודים של כל תלמיד טעונה אישור של יועץ החוג.

על התלמידים חלה חובת נוכחות ועמידה בדרישות הקורסים, כפי שייקבעו על ידי המרצים.

הגשת עבודות: על התלמידים להגיש את עבודותיהם במועדים שנקבעו על ידי המרצה, החוג או האוניברסיטה (בהתאם לסוג העבודה המוגשת). העבודות יוגשו בכל קורס על פי הנחיות המרצה. על התלמידים לשלוח מייל/עדכון למזכירות החוג בתאריך הגשת העבודה.

חובת קורסים בשפה האנגלית: תלמידי תואר ראשון שהחלו את לימודיהם בשנה"ל תשע"ט עד תשפ"א נדרשים ללמוד קורס אקדמי אחד בשפה האנגלית במהלך התואר. תלמידי תואר ראשון שמתחילים את לימודיהם בשנה"ל תשפ"ב (2021-2022) ואילך נדרשים ללמוד שני קורסים אקדמיים בשפה האנגלית במהלך התואר. תלמיד במסלול הדו-חוגי יוכל לבחור במסגרת איזה חוג ייכלל/ו הקורס/ים. תלמיד במסלול החד-חוגי בחוג שלא מציע קורס/ים באנגלית, יוכל לבחור קורס/ים באנגלית מכל חוג אחר. כל מטלות הקורס/ים, כולל מטלת הסיום, הינן בשפה האנגלית. היקף כל קורס 2 ש"ס לפחות. תלמיד לא יוכל לסיים את לימודיו ללא סיום חובה זו בהצלחה.

בשיעורי הקריאה ובסמינריונים על התלמידים להשתתף באופן פעיל בקורס. עליהם להגיש עבודות בכתב בסיום הקורס. העבודות תיכתבנה על פי הכללים המקובלים בחיבורים מדעיים ובהתאם להנחיות המרצים. לא ניתן להגיש עבודה חוזרת לשם תיקון הציון. חובה לקבל ציון חיובי בעבודה כדי לקבל ציון חיובי בשיעורי הקריאה ובסמינריונים.

ציונים והערכות: ערעור על ציון יוגש בתוך חמישה ימים מיום פרסום הציונים דרך מערכת המידע האישי לתלמיד ועל פי הוראות האוניברסיטה בלבד. בחינת הציון מחדש עשויה להביא לידי הערכה שונה, גבוהה או נמוכה יותר מן הציון המקורי. לא ישונה ציון ללא הליך של ערעור.

תלמיד יהיה זכאי למועד מיוחד על פי הוראות האוניברסיטה בלבד; את הבקשה ניתן להגיש לאחר פרסום ציוני בחינת מועד ב' ולא יאוחר מתום שבועיים מקבלת הציונים ובצירוף מסמכים/אישורים נלווים.

בחינת גמר (קולוקוויום) לתלמידי המגמות הלשוניות: תלמידים שנכשלו בבחינת הגמר לא יוכלו לשוב ולהבחן, אלא במקרים חריגים ועל פי החלטת ועדת ההוראה של החוג. לא ניתן לשפר ציון חיובי בבחינת הגמר.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>