הקבץ יזמות

מסגרת 184

שמו לב- הקבץ ללא סמינריון

התכנית הרב תחומית בפקולטה למדעי הרוח ביחד עם מרכז היזמות מציעה  הקבץ לימוד יזמות עבור סטודנטים המעוניינים להכיר את עולם היזמות, הסביבה בה הוא פועל, המושגים והישויות הפועלות בתחום זה ובהמשך, להעמיק את הבנתם בהיבטים היישומים של תחום היזמות, ולהתנסות בעיצוב והזנקה מקצועית של מיזם עסקי או חברתי חדש.

בשוק העבודה הנוכחי, בוגרי אקדמיה אמורים להיות מצוידים בארגז כלים בסיסי הכולל גם כלי יזמות וחדשנות. כיום יש עניין בעובדות ועובדים שיודעים לזהות צרכים והזדמנויות, להבין משמעויות עסקיות וחברתיות, לעבוד בצוות שיודע להציע פתרונות, להציג וליישם אותם, קרי, להשתמש בכלים מעולם היזמות.

לאור מציאות זו תינתן לכל סטודנטית וסטודנט האפשרות להכיר את תחום היזמות עם הכלים המשמשים בו, לצד הידע מתי וכיצד להשתמש בהם למטרת פיתוח עצמי, פיתוח קריירה אקדמאית, עסקית, חברתית או אחרת. אף כי מדובר בכלים השאובים מלימודי הפקולטה לניהול, החשיפה למחשבה יזמית משמעותה חינוך למעורבות בחברה ובתרבות, אשר עושה שימוש בהשכלתם האקדמית של תלמידים ובכישורים האינטלקטואליים שהם רכשו באוניברסיטה על מנת לעצב את חייהם בהווה ובעתיד כאזרחים פעילים, אחראיים ומחויבים. מה שמעניין אותנו בראש ובראשונה אינם המיזמים והתוצרים הסופיים אשר יושגו כתוצאה מלימוד ההקבץ, אלא ההתוודעות של התלמידים לכוחו של הידע שברשותם ולאפשרות הפיכתו לאמצעי של פעולה במציאות. הסרת המחיצות בין האקדמיה לבין מה שמחוצה לה, שתושג בדרך זו, הוא מטרה ראויה בעינינו.

ההקבץ כולל 16 ש"ס ואמור להילמד משך שנתיים, אך יש אפשרות לפרוס אותו על פני שלוש שנים.

 

מבנה  ההקבץ

ש"ס

שיעורי חובה

 

6 ש"ס

שיעורי בחירה

6 ש"ס

קורס סיכום מעשי:
טרום מאיץ למיזם חברתי
או
פרויקט יזמות חברתית
או
מתחברים +

4 ש"ס

סה"כ 

16 ש"ס

 

רשימת הקורסים

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>