חובות במהלך הלימודים

חובות שמיעה

התלמידים.ות יבחרו את הסמינרים והקורסים מרשימת הסמינרים של התואר השני של החוג. בשנה א' ללימודים חובה לקחת את הקורס "מפגשי מחקר" (הניתן בשתי קבוצות, בסמסטר א' ו-ב'). במהלך התואר יש ללמוד את הסמינר החוגי.
 

שפה זרה שניה

כל תלמידי.ות התואר השני בפקולטה הבוחרים.ות במסלול מחקרי מחויבים.ות בלימודי שפה זרה שנייה (נוספת לאנגלית). עד מועד סיום חובות השמיעה יש להגיע לרמת "פטור" בשפה שנבחרה. תלמידים.ות השולטים.ות בשפה זרה שנייה ברמת פטור יכולים.ות להיבחן ביחידה ללימוד שפות זרות של האוניברסיטה ולקבל את אישור ה"פטור" ללא השתתפות בקורסים. תלמידים.ות שאינם.ן דוברים.ות שפה זרה שנייה יבחרו באחת השפות הנלמדות ביחידה זו, וילמדו בקורסים המיועדים לכך, עד לרמת פטור. לגבי שפות שאינן נלמדות ביחידה זו, יש לפנות לוועדת ההוראה של החוג.

חשוב: לימודי שפה זרה לרמת פטור נמשכים ארבעה סמסטרים ועל כן יש להירשם אליהם מיד עם תחילת הלימודים לתואר שני במסלול המחקרי.

לתלמידי.ות המסלול לספרות יידיש תוכר היידיש כשפה זרה שנייה.
תלמידי.ות המסלול בלימודי רוסיה ומזרח אירופה יידרשו להגיע לרמת פטור באחת מהשפות הזרות הבאות: רוסית, פולנית ויידיש, או בשפה מזרח אירופית אחרת, באישור יועצי החוג.
תלמידים.ות במסלול ללא עבודת-גמר פטורים מחובת השפה הזרה השנייה.

 

בחינת גמר לתלמידי המסלול העיוני

תלמידי.ות המסלול יסיימו את לימודיהם בבחינת גמר. הבחינה נערכת בכתב, בבית, במסגרת זמן של יומיים. זכאות לתואר שני מותנית בקבלת ציון חיובי בבחינת הגמר. ציון הבחינה הינו סופי, ולא ניתן להיבחן במועד נוסף לשיפור ציון. 

הנחיות לבחינת הגמר ניתן למצוא באתר החוג.

 

עבודת גמר (תזה) לתלמידי המסלול המחקרי

הנחיות להגשת עבודת הגמר (תזה) ניתן למצוא באתר החוג.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>