תנאי הקבלה

תנאי קבלה לתלמיד מחקר שלב א'

רשאים לפנות לוועדה היחידתית בבקשה להתקבל כתלמיד מחקר שלב א' מי שקיבלו את התואר "מוסמך האוניברסיטה" בציון משוקלל 85 לפחות והגישו עבודת גמר  ( תזה ) שציונה הוא 85 ומעלה.

על המועמדים לקבל הסכמה להנחייה בכתב מחבר סגל, בדרגה של מרצה בכיר ומעלה. לא ניתן להתקבל ללימודי תואר שלישי ללא מנחה.

תנאי קבלה כמועמד לתלמיד מחקר (סימול 60)

בעלי תואר "מוסמך האוניברסיטה " אשר ציונם המשוקלל הוא 85 לפחות ולא הגישו עבודת גמר ( תזה) במסגרת לימודיהם,  יוכלו להתקבל כמועמדים לתלמידי מחקר, (סימול 60) ובתנאי שמצאו מנחה. על מנת לעבור שלב יהיה על התלמידים להשיג ציון של 85 ומעלה בעבודה השקולה  לתזה ובקורסי ההשלמות כפי שייקבעו על ידי המנחה והוועדה היחידתית של בית הספר.

תלמיד מחקר במסלול הישיר

נדרש ממוצע של 95 ומעלה בתואר הראשון.

יש לקבל הסכמה להנחייה בכתב מחבר סגל, בדרגה של בכיר ומעלה מראש .לא ניתן להתקבל ללא מנחה.ועמדים העומדים בתנאי הנ"ל , ירשמו לתואר השני במסלול המחקרי. תכנית הלימודים תורכב  אישית על ידי המנחה המשוערותכלול  20 ש"ס מתוך לימודי התואר השני. במסגרת התכנית התלמידים יכתבו שתי עבודות סמינר.

יש לסיים את  כל חובות השמיעה עד 3  סמסטרים (שנת לימודים אחת) בציון ממוצע של 90 לפחות, בכל אחד מהקורסים .

תלמיד שיעמוד בכל התנאים  הנ"ל יתבקש להגיע למזכירות בית הספר למדעי התרבות, עם מכתב המלצה מטעם המנחה, המסדיר את המעבר. לאחר מכן תקבע הוועדה היחידתית תאריך למבחן בקיאות. אם התלמיד יעבור את מבחן הבקיאות בהצלחה יוכל להתקבל כתלמיד שלב א' מן המניין.

 

 

 

 

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>