הרצאה תשיעית (ואחרונה) בסדרת הרצאות לקהל הרחב: ד"ר רוני קציר | חישוב, צירופי מקרים ולמידה

05 בינואר 2020, 16:15 
בניין ווב, אולם 001 
בתשלום
כמה מהידע הלשוני שלנו מולד? כמה ממנו נלמד? חלוקת העבודה בין ידע מולד לבין תהליכי למידה הוא אחד מנושאי המחקר המרכזיים והקשים ביותר במדע הקוגניטיבי. בהרצאה זו נתבונן בשאלה זו מנקודת מבט לפיה ידע לשוני הוא ידע חישובי, ונגלה כיצד נקודת מבט זו משתלבת עם עקרונות כלליים של חישוב והסתברות המסבירים תופעות של צירופי מקרים מפתיעים. שילוב זה בונה תמונה חדשה המקשרת בין המולד לנלמד.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>