ד"ר חן אדלסבורג

לימודים כלליים
סגל אקדמי זוטר במכון לחקר הספרות העברית
עמית הוראה בהחוג לספרות
עמית הוראה בתוכנית לימודי נשים ומגדר
סגל אקדמי בכיר בהחוג לספרות
לימודים כלליים
ד"ר חן אדלסבורג
משרד: רוזנברג, 310

מידע כללי

החוג לספרות והתכנית ללימודי נשים ומגדר, בית הספר לתרבות

 

מייל: chenedelsburg@gmail.com

 

הרצאה בכנס "מהי ספרות": הספרות כתרגיל באהבה

 

תחומי מחקר

ספרות אמריקאית במאה העשרים; פרוזה עברית במאה העשרים והעשרים ואחת; תיאוריה עכשווית; תיאוריה פסיכו-מרקסיסטית; תיאוריה פמיניסטית ולימודי גבריות; מדעי הרוח הרפואיים; נרטולוגיה פוליטית ופוסט-קלאסית; פוסטמודרניזם.

פרסומים

ספרים

אל הקוראת: נמענות ומגדר בספרות העברית (הוצאת מאגנס)

 

מאמרים (מבחר)

ח. אדלסבורג, אינטרפלציה מוצלחת מדי: הקריאה של אורלי קסטל-בלוםאות 8, 180-153, 2018

 

Edelsburg, Chen. “Second-Person Address and the Failure of Reading: A Feminist Reading of How Do You Do, Dolores by Yoel Hoffmann,” Hebrew Studies, Vol 60, 2019, pp. 454–435

 

ח. אדלסבורג וא. בסן, הדרך שבה אנחנו קוראים היום: הקדמהאות 9, 16-5, 2019


 

Edelsburg, Chen. “Restorative and Traumatic Interpellations: The Second-Person Address in Salinger’s Works,” Journal of Narrative Theory, Eastern Michigan University. Forthcoming (25 pp.)

 

 

ח. אדלסבורג, התפסן בשדה הקטל: הולדת הספרות בעברית מדוברת מתוך הספרות האנטי פסיכיאטריתעיונים, 233-209, 2023

 



C. Edelsburg, "Reversing the Oedipal Reading Practice: Interpellation, Enigmas of Reading, and John Barth’s ‘The Floating Opera’," Poetics Today 45.1, pp. 105-129, 2024

 

 

ח. אדלסבורג וע. טלמון, "החפצה, החפצה עצמית והזדהות עם התוקף: יחסי קורבן-תוקפן ומחבר/ת-קורא/ת בשלוש נובלות על גילוי עריות", מכאן, 348-315, 2024

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>