בוגרי בית הספר
בוגרי בית הספר לשנת 2020-2021
שם משפחה |
שם פרטי |
שם המנחה |
כותרת עבודת גמר בעברית |
כותרת עבודת גמר באנגלית |
||
---|---|---|---|---|---|---|
גובר | רוני | זוזה ברונר זהבי | ריבוי העצמי בפסיכואנליזה התייחסותית | Multiple Self in Relational Psychoanalysis. | ||
גזית | יעל | מנחם פיש | הטרמה: על קריאה מנכסת של פילוסופיה בעברה. | Philosophical Appropriation: On Philosophy's Engagement withits Past. | ||
דור | גליה | גליה פת-שמיר | השער כמטפורה בסין העתיקה - פאזת "בין לבין" כמחוללת צמיחה וטרנספורמציה | The Gate (men) as a Metaphor in Ancient China:"In-Betweenness" as a Prerequisite for Self-Cultivation andInner Change. | ||
ירצקי | אמיר | אלחנן פרידלנדר | הגל על אמנות וביטוי העצם | Hegel on Art and the Expression of Substance. | ||
מלמד | נועם | אלחנן פרידלנדר | כוונה וזיקה מוסרית: בנייה מחדש והרחבה של חקירותיה של אליזבת אנסקומב למען הפילוסופיה המודרנית של המוסר. | Intention and Moral Relation: Reconstruction and Extensionof Elizabeth Anscombe?s Investigations for Modern MoralPhilosophy. | ||
נאור | רונית | יוסף שורץ | הפילוסופיה של הכאב: ניתוח פנומנולוגי של גרימת כאב לעצמי כביטוי לאהבה בנצרות. | The Philosophy of Pain: A Phenomenological Analysis ofSelf-Inflicted Pain as an Expression of Love in Christianity. | ||
עידן | יעל | משה צוקרמן | מאמיל לזרתורסטרא גישותיהם החינוכיות של ז'אן-ז'אק רוסו ופרידריך ניטשה. | From Emile to Zarathustra The Educational Philosophies ofJean-Jacques Rousseau and Friedrich Nietzsche. | ||
פירק | אסתר | אלחנן פרידלנדר | הויכוח בין היידגר וקסירר: תימות קאנטיאניות מנקודת מבט לייבניציאנית. | Cassirer and Heidegger Philosophical Exchange: KantianianThemes Viewed From a Leibnizian Perspective. | ||
קופרמן | ספי יוסף | ענת מטר | שאלת הפציפיזם במסגרת הדינאמיקה של ההתנגדות. | The Pacifist Dilemma within the Dynamics of Resistance. | ||
קשב | מעין | איה טובהמלצר אשר | ניתוח שגוי של תלויות תחביריות ועיבוד מחדש בתהליך הבנת המשפט | Misanalysis and Reanalysis of Structural Dependencies inSentence Processing. |