סמינר מחקר מקוון 20 באפריל: דיון על ידע הרפואי והתמודדות עם מגפות מהמאה ה-14 למאה ה-19, עם דוגמאות מאירופה דוברת הלטינית, האמפריה העותמנית וארצות הברית

משתתפים: ד״ר נעמה כהן הנגבי (הסטוריה כללית), פרופ׳ מירי שפר-מוסינזון (ראשת ביה״ס להסטוריה, החוג להסטוריה של המזה״ת ואפריקה) וד״ר אמיר טייכר (הסטוריה כללית). יו״ר פרופ׳ שאול קציר.

16 אפריל 2020

שלום רב,

 מכון כהן ממשיך בסדרת סמינרי המחקר המיוחדים לתקופת משבר הקורונה. ביום ב׳ הקרוב 20 באפריל בשעה 18:00 נארח לדיון מקוון את עמיתינו מהפקולטה: ד״ר נעמה כהן הנגבי (הסטוריה כללית), פרופ׳ מירי שפר-מוסינזון (ראשת ביה״ס להסטוריה, החוג להסטוריה של המזה״ת ואפריקה) וד״ר אמיר טייכר (הסטוריה כללית) לדיון על ידע הרפואי והתמודדות עם מגפות מהמאה ה-14 למאה ה-19, עם דוגמאות מאירופה דוברת הלטינית, האמפריה העותמנית וארצות הברית, יו״ר, שאול קציר.

הנכם מוזמנים להצטרף אלינו באמצעות הזום בכתובת https://zoom.us/j/99633937204. הדיון יוקלט ויועלה בהמשך לאינטרנט. המשתתפים בדיון מתירים בכך את העלאת דבריהם למרשת.

בכדי למנוע הפרעות במהלך הסמינר, כל משתתף יוכנס תחילה לחדר המתנה. אנא ציינו את שמכם המלא והפעילו במידת האפשר את המצלמה שלכם, בכדי לעזור לנו בזיהוי שלכם. אורחים מוזמנים להוסיף כמה מילים. צר לנו על הקושי הנוסף בכך. נשמח אם תוכלו להצטרף מספר דקות לפני תחילת הסמינר.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>